Skip to main content

FAQ

Kan ik ook wat afhalen in Bussum of iets passen?

Afhalen is geen probleem, dit kan je bij de bestelling aangeven. Bij alle artikelen staat de maatvoering vermeld. Door onze jarenlange ervaring klopt dit doorgaans. Kom je er echt niet uit of wil je graag eerst wat passen? Stuur ons dan even een WhatsApp of e-mail, dan nemen wij contact op voor een afspraak!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

In principe streven wij erna om de bestelling op werkdagen z.s.m. te versturen. Je ontvangt van ons een e-mail zodra wij het verzonden hebben. Mocht er onverhoopt iets niet op voorraad zijn dan nemen wij telefonisch of per email contact met je op.

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen kan via iDeal, PayPal, Maestro, Bancontact, V-Pay, Visa, Amex, Mastercard of je kan er voor kiezen het bedrag zelf over te maken. Indien er goederen afgehaald worden kan er niet contant betaald worden. Dit kan vooraf voldaan worden via de webshop of ter plekke d.m.v. een betaalverzoek.

Ik kan iets niet vinden in de webshop

Gebruik dan de zoekfunctie in onze webshop, hiermee kan je de hele webshop doorzoeken op trefwoorden. Mocht je iets willen bestellen wat niet in de webshop staat, neem dan even contact met ons op!

Krijg ik bericht als een artikel niet op voorraad is?

Ondanks onze grote voorraad kunnen ook wij wel eens misgrijpen! Wij nemen dan z.s.m. telefonisch of per email contact met je op. Vaak is een uitverkocht artikel binnen een paar dagen weer leverbaar. In overleg sturen wij de bestelling gelijk af zodra deze compleet is. Mocht er veel haast zijn bij andere artikelen die je besteld hebt dan versturen wij die bestelling gelijk. Het na te leveren artikel volgt dan later, uiteraard zonder portokosten. Indien blijkt dat een artikel voorlopig niet leverbaar is dan storten wij het geld per omgaande retour.

Ik heb het verkeerde besteld, wat nu?

Alles mag, mits onbeschadigd, niet gedragen of gebruikt en in de originele verpakking, altijd geruild of teruggegeven worden. Neem hiervoor wel even per e-mail of WhatsApp contact met ons op. Eventuele vervangende artikelen sturen wij je zonder portokosten toe. De verzendkosten retour naar ons komen wel voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een fout van ons, dan betalen wij vanzelfsprekend de gemaakte kosten. Indien wij geld terugbetalen dan zullen wij na ontvangst van het artikel het bedrag per omgaande overmaken.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Jazeker! Klanten die wonen in België en Duitsland kunnen gewoon via de webshop bestellen en betalen. Voor alle overige landen graag de bestelling even op de e-mail zetten, we laten dan zo snel mogelijk weten wat de verzendkosten zijn. Voor landen buiten de EU leveren wij indien gewenst ook Tax Free.

Kunnen jullie artikelen versturen die niet in de webshop staan?

Natuurlijk kan dat! Neem hiervoor via WhatsApp of per e-mail contact met ons op en wij maken het in orde.

Speciale wensen?

Indien je speciale wensen hebt kan je dit aan het einde van de bestelling aangeven in het vakje “Aanvullende info bij bestelling”. Ook kan je ons een WhatsApp of e-mail sturen.

Ik wil graag een factuur met BTW, kan dat?

Aangezien we doorgaans aan particulieren leveren sturen wij standaard geen BTW gespecificeerde rekeningen. Aan het eind van de bestelling kan je bij “Aanvullende info bij bestelling” aangeven dat je een BTW rekening wenst, deze voegen we dan bij de bestelling.