FAQ
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Op welke manieren kan ik betalen?
Ik kan iets niet vinden in de webshop
Linksboven in de shop staat een button met een loepje, hiermee kunt u de webshop doorzoeken op trefwoorden. Ook kan het zijn dat bepaalde artikelen niet in onze webshop staan. Zoals maatgevoelige artikelen als kleding en schoenen. Aangezien bijna ieder merk een andere pasvorm heeft, is het lastig om online de juiste maat te bepalen. In de winkel staan wij klaar om u bij uw keuze te helpen! Mocht u toch iets willen bestellen wat niet in de webshop staat, neem dan even contact met ons op!
Krijg ik bericht als een artikel niet op voorraad is?
Ik heb het verkeerde besteld, wat nu?
Leveren jullie ook in het buitenland?
Jazeker! Klanten die wonen in post België en Duitsland kunnen gewoon via de webshop bestellen en betalen. Voor alle overige landen graag de bestelling even op de mail zetten, we laten dan zo snel mogelijk weten wat de verzendkosten zijn. Voor landen buiten de EU leveren wij indien gewenst ook Tax Free.